روز ششم(سه شنبه)
دیوان عمل نامه

*دقت کنین من نوشتم کارهای خوب و بد از نظر من یعنی ممکنه در حقیقت اینجوری نباشه*

*(خوشحال میشم نظر بدین و بگین بهتره چه کارهای دیگه ای رو انجام بدم و بهتره چه کارایی رو انجام ندم چه کارایی که من فکر میکردم خوبه ، بده و چه کارهایی رو که من فکر میکردم بده ، خوبه )*

کارهای خوب از نظر من :
1-خونه رو تمیز کردم ظرفها رو شستم لباس ها رو انداختم تو ماشین لباسشویی لباس های بابابمو اتو کردم (چون رفته بودم خوابگاه همه جا به هم ریخته بود و واسه راحتی کل خانواده البته فکر کنم کلا خانواده با نامرتب بوند راحت تره )

2-یه کم قران گوش کردم (برای اینکه با دینم بیشتر اشنا بشم و چون قرانو خیلی دوس دارم به نظرم از همه کتاب های منطقی که تا به حال خوندم و می خونم بهتره الیته قرانو حین اینکه داشتم خونه رو مرتب میکردم گوش دادم)

3-مجبور شدم زود از خواب بیدار شم و املت درست کنم (چون خودم و خانواده خیلی املت دوس داریم )

4-واسه خواهرم یه متنی رو تایپ کردم (چون خودش گفت)

5- دعای عهد خوندم یه چند روزه سعی میکنم بعد نماز صبح بخونم (چون بهم ارامش میده و دوس دارم که امام زمان بیاد پس از خدا می خواهم)

6-یه تسبیح صلوات واسه خواهرم فرستادم (چون دوسش دارم)

7- درس خوندم (برای اینکه زحمت های همه رو جبران کنم و واسه اصلی تریه هدفی که تو سرمه )

8- یه برنامه واسه خواهرم نوشتم البته اول اومدم بنویسم بعد دیدم وقتی من برنامه هاشو براش می نویسم خودش درس نمی خونه و ممکنه تنبی بشه دیگه ننوشتم گفتم خودت بنویس (برای اینکه دوی دارم پیشرفت کنه و برنامه نویس بزرگی بشه )

9- به مامانم زنگ زدم(چوم که وظیفم بود )

10-جبران نق(3) روز قبل (چون که وظیفم بود )

کارهای بد از نظر من :

1-همش خوابیدم (چون نمیدونم چراااااااااااااااااااااااا ولی خستم دوس ندارم بخوابم حتی 1 ساعت )

ارزیابی من از کارهای خودم :

به نظرم خیلی بد بود چون خیلی کم درس خوندم قول میدم فردا بیش ترین وقتمو بگذارم واسه درس خوندن



نظرات شما عزیزان:

حمیدرضا
ساعت8:28---15 دی 1391
باسلام من شمارولینک کردم اگه مایل بودید مرا بانام// نرم افزارجدید//91-92//لینک کن ممنون
محدثه : با اسم نرم افزارجدید//91-92 لینک شدید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دیوان عمل نامه و آدرس divaneamalname.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 16179
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1